A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miejski w Nysie




 Drukuj

Wydawanie zaświadczeń

Wydanie zaświadczenia

Kogo dotyczy

Osoby i instytucje

Czas realizacji

Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w przeciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku i wymaganych dokumentów

Wymagane dokumenty

• Wniosek o wydanie zaświadczenia o dokonaniu wpłaty
• Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej w kwocie 17 zł

Opłaty

- 17 zł.
- W przypadku zaświadczeń dotyczących zabezpieczenia społecznego, wydanie takiego zaświadczenia jest zwolnione z opłaty skarbowej

Tryb odwoławczy

Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje stronie zażalenie, w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie do organu wyższego stopnia.

Podstawa prawna

• art. 306a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa
• § 7 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Finansów z 25 października 2010r. w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego.

Uwagi

Opis procedury • Aby otrzymać zaświadczenie o dokonaniu wpłaty należy złożyć wniosek • Uiścić opłatę skarbową w kwocie 17 zł Miejsce złożenia dokumentów Urząd Miejski w Nysie ul. Kolejowa 15 48-300 Nysa Wymaganą opłatę skarbową można zapłacić w kasie Urzędu Miejskiego w Nysie, za pośrednictwem poczty lub banku na rachunek bankowy ING BŚ O/Opole nr 18 1050 1504 1000 0022 8890 6809
© 2024 Urząd Miejski w Nysie
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce